U laser CO2 adotta l'elettronica avanzata di u laser CO2 Ultra Pulse di cuntrollu di precisione cumpletamente automaticu da l'urdinatore, è utilizza a penetrazione di u calore di u laser CO2, sottu à l'energia è u calore di u laser, i tessuti intornu à e rughe o cicatrici sò gasificati istantaneamente è a zona di microriscaldamentu si crea. Stimula a sintesi di e proteine di u collagene è attiva alcune reazioni cutanee, cum'è a riparazione di i tessuti è u riarrangiamentu di u collagene.
A terapia laser CO2 copre i tessuti parziali di a pelle, è i novi buchi ùn ponu micca esse sovrapposti l'uni à l'altri, cusì a pelle nurmale hè riservata è accelera a ripresa di a pelle nurmale. Durante u trattamentu, l'acqua in i tessuti di a pelle assorbe l'energia laser è poi si vaporizza in parechje zone di microlesione in forma di cilindru. U collagene in e zone di microlesione si riduce è aumenta. È i tessuti di a pelle nurmale cum'è e zone di diffusione termica ponu prevene l'effetti secundari causati da i danni da u calore. U bersagliu di u laser CO2 hè l'acqua, dunque u laser CO2 hè adattatu per tutti i culori di a pelle. I parametri di u laser è altre funzioni di u sistema sò cuntrullati da u pannellu di cuntrollu di a cunsola, chì furnisce una interfaccia à u microcontrollore di u sistema attraversu un touch-screen LCD.
U Sistema di Terapia Laser CO2 hè un laser à diossidu di carbonu utilizatu in l'industria medica è estetica per u trattamentu di cundizioni di a pelle cum'è rughe fini è grossolane, cicatrici di varia origine, pigmentazione irregulare è pori dilatati. A causa di l'altu assorbimentu d'acqua di u laser CO2, u so fasciu di luce laser à alta energia interagisce cù a superficia di a pelle, pruvucendu u staccu di u stratu superiore è aduprendu a fototermolisi per stimulà a rigenerazione cellulare profonda è dopu ottene l'ubbiettivu di miglioramentu di a pelle.
U laser frazziunale hè un prugressu rivoluzionariu basatu annantu à a teoria di a fototermolisi frazziunale è mostra vantaghji unichi in pocu tempu. Una piccula matrice di fasci prudutta da u laser frazziunale applicatu à a pelle, dopu à quessa, forma una struttura cilindrica 3-D multipla di una piccula zona di danni termichi, chjamata zona di microtrattamentu (zone di trattamentu microscopicu, MTZ) di 50 ~ 150 micron di diametru. Finu à 500 à 500 micron di prufundità. À u cuntrariu di i danni termichi lamellari causati da u laser tradiziunale à peeling, intornu à ogni MTZ ci hè un tissutu nurmale micca dannighjatu chì e cellule di cutina ponu striscià rapidamente, facendu chì u MTZ guarisca rapidamente, senza ghjornu di riposu, senza risichi di trattamentu à peeling.
A macchina adotta a tecnulugia laser CO2 è a tecnulugia di cuntrollu precisa di a scansione galvanometra, utilizendu l'effettu di penetrazione di u calore laser CO2, sottu a guida di un galvanometru di scansione precisa, furmatu cù un reticolo uniforme cù fori minimamente più chjuchi di diametru di 0,12 mm. Sottu l'effettu di l'energia laser è di u calore, e rughe di a pelle o l'urganizazione di e cicatrici sò istantaneamente distribuite uniformemente è furmate in una zona di micro-riscaldamentu centrata nantu à u foru minimamente invasivu per stimulà u cumpostu di a pelle di novu tissutu di collagene, è dopu inizià a riparazione di i tessuti, u riarrangiamentu di u collagene, ecc.