Siccomu u trattamentu cù diossidu di carbonu hè assai efficace, sempre più persone sceglienu u trattamentu cù diossidu di carbonu. Tuttavia, parechje persone ùn sò micca adatte per questu. Verificate se site adattatu per u trattamentu cù diossidu di carbonu prima di u trattamentu.
Prima, e persone cun custituzione cicatriziale. Dopu chì a pelle di stu gruppu di persone hè dannighjata, si formanu facilmente cicatrici ipertrofiche o cheloidi. U trattamentu laser causerà certi danni à a pelle è pò purtà à una proliferazione eccessiva di cicatrici.
Siconda, i pazienti cun malatie sistemiche gravi o micca cuntrullate, cum'è malatie cardiache gravi, cuntrollu scarsu di a glicemia di u diabete è cuntrollu inefficace di l'ipertensione. Siccomu u prucessu di trattamentu laser pò induce un aggravamentu di a malatia, cum'è una glicemia alta chì affetterà a guarigione di e ferite è aumenterà u risicu d'infezzione; a pressione sanguigna alta pò causà un sanguinamentu eccessivu durante l'interventu chirurgicu.
Terzu, e persone chì soffrenu d'inflammazione di a pelle, cum'è attacchi d'acne, infezioni di a pelle (impetigine, erisipela, ecc.). U trattamentu laser pò aggravà a risposta infiammatoria, è u trattamentu sottu un statu infiammatoriu influenzerà ancu l'effettu di u laser, aumentendu à tempu l'incidenza di reazzioni avverse cum'è a pigmentazione.
Quartu, e donne incinte. Per evità i putenziali effetti avversi di u trattamentu laser nantu à u fetu, in generale ùn hè micca cunsigliatu di aduprà e donne incinte.
Quintu, e persone chì sò allergiche à a luce. U laser hè ancu un tipu di stimulazione luminosa. E persone chì sò allergiche à a luce ponu avè reazzioni allergiche, cum'è rossore di a pelle, prurito è eruzioni cutanee.
Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2024






